צור קשר דוגמאות אתרים אודותינו דף הבית
דף הבית   | אודותינו   | דוגמאות אתרים   | שיווק קידום   | אתרי תדמית   | אתרי קטלוג   | בניית חנויות מסחר   | מאמרים   | מערכת ניהול תוכן Dsite   | מונחי פרסום באינטרנט   | אתרים

דף בית - בניית אתרים > כתבות בניית אתרים וקידום אתרים > עיצוב אתרים ההתאמה שבין מבנה שימושיות ועיצוב

כתבות נוספות על בניית אתרים וקידום אתרים
> בניית אתרים משלב האפיון והעיצוב לשלב הביצוע
> אפיון אתרים השלב המקדים לכל בניית אתר
> עיצוב אתרים ההתאמה שבין מבנה שימושיות ועיצוב
> בניית אתרים אתר תדמית
> בניית אתרים אתרי קטלוג
עיצוב אתרים ההתאמה שבין מבנה שימושיות ועיצוב

אתר עסקי קודם כל מעוניין להגיע ללקוחות פוטנציאלים להניע אותם לפעולה למכור וליצור שורת רווח.

 

תכנון ועיצוב: האתר כולל הרבה מאוד מרכיבים שאמורים לענות על שימושיות אינטואיטיביות קריאות ומובנות מיידית המשדרת אמינות מקצועיות ונוחות בשימוש במסגרת מרכיבי העיצוב והבניה של האתר חשוב מה נדגיש כיצד ננחה את הגולש בצורה הקלה הנוחה האסטטית לשימוש בתכני האתר ושירותיו השונים.

מעבר לעיצוב גרפי דורש עיצוב אתר באינטרנט בדומה לעיצוב פנים לשרת את המבנה המטרה והנוחות של המשתמש באתר, כאשר הוא משמש ודוחף את המסר השיווקי, התדמית קשר גולש עסק, מכירה  ואחר.

 

עיצוב אתרים מקצועי: יעשה בצורה מקצועית רק לאחר שהאתר עבר את שלב האפיון לפני ובמהלך שלב בניית האתר עיצוב אתר מקצועי יוצר סינרגיה  בין  אסטטיות לכשעצמה  לשימושיות ופרקטיות של המשתמש.
עצוב אתרים בדומה לעיצוב פנים כמו כל מוצר אלא גם מהווה את הפן השימושי עיצוב אתר באינטרנט צריך לענות לא רק על היופי והאסטטיות אלא גם להצביע  ולתחום  את השימושיות והנוחות  שבאתר כמו

 

 

שמישות בעיצוב  ובבניה:  הדרך בין הגולש בעל העסק התפיסה השיווקית והאתר

פישוט: עמידה בשלב האפיון והסקיצה הראשונית עד כמה מורכב האתר מבחינת הדרישות שלו
עמידה עד כמה מורב האתר למשתמש / הגולש.
לענות על סידרת שאלות ותהליכים כיצד לפשט (להפוך את השימוש באתר לפשוט).
כמה צעדים / תהליכים על הגולש המשתמש לבצע עד להגעה לתוכן, טופס שימוש הרצוי.

האם העיצוב מדגיש את המסר השיווקי הכולל והמסרים המשניים של העסק.

 

המעגל בונה – מעצב – לקוח: הלקוח הוא בעל המילה האחרונה אנו ניתן לו רעיונות עיצוביים ושיווקים שהוכיחו עצמם, אבל לבסוף הלקוח הוא שקובע את הדגשים לפעמים יהיו אלו שרירותיים לפעמים יתבססו על מחקרי שיווק פנימיים של הלקוח ויועילו עד מאוד לדגשים הניתנים לאתר, הלקוח מכיר את התחום השיווקי שלו טוב יותר מכל אחד אחר נדלה את הפרטים השיווקיים החשובים שיקבלו את הדגש באתר.

עיצוב אתרים ובניית אתרים לאינטרנט הוא תחום די פרוץ ולכן יש עם חברת בניית אתרים את ניסיון העיצוב של המעצב/ת שעומד לשרת אותך הניסיון התכנותי, ניסיון בקידום אתרים,
יש לדרוש פגישה עם נציג החברה, פגישה שתעמוד על אפיון האתר הכרת עסקך מבפנים המוצרים השירותים והדגשים שלך בעל/ת העסק.

 

יש לך עוד שאלות צור קשר לפגישה לא מחייבת