צור קשר דוגמאות אתרים אודותינו דף הבית
דף הבית   | אודותינו   | דוגמאות אתרים   | שיווק קידום   | אתרי תדמית   | אתרי קטלוג   | בניית חנויות מסחר   | מאמרים   | מערכת ניהול תוכן Dsite   | מונחי פרסום באינטרנט   | אתרים

דף בית - בניית אתרים > כתבות בניית אתרים וקידום אתרים > בניית אתרים משלב האפיון והעיצוב לשלב הביצוע

כתבות נוספות על בניית אתרים וקידום אתרים
> בניית אתרים משלב האפיון והעיצוב לשלב הביצוע
> אפיון אתרים השלב המקדים לכל בניית אתר
> עיצוב אתרים ההתאמה שבין מבנה שימושיות ועיצוב
> בניית אתרים אתר תדמית
> בניית אתרים אתרי קטלוג
בניית אתרים משלב האפיון והעיצוב לשלב הביצוע

אתר אינטרנט עסקי: יהיה זה אתר תדמיתי,  קטלוג, אתר מכירה מסחרי, מועדון לקוחות ו/או אחר
הינו  החזית של העסק מול הגולש יהיה זה לקוח פוטנציאלי או הלקוח הוותיק.
בניית אתר אינטרנט לעסק דורשת מחשבה מקדימה וניסיון רב שמתחיל בשלב האפיון והתכנון של האתר  המשך בשלב העיצוב של האתר ושלאחריו יבוא ביצוע ובניית אתר האינטרנט על יכולותיו השונות.
בתהליך
האם האתר בעיצובו ובמבנה משדר מקצועיות ואמינות, האם האתר מושך הן בנוחות, האם האתר שימושי (שימושיות), האם האתר עונה מבחינת התוכן והשירות בצורה מקצועית, בתשובה שהוא נותן לצרכי הגולש.


תכנים:  באתר אינטרנט התכנים מהווים את התשובה הראשונה לשאלות ולצרכים שהגולש מחפש להם תשובה ונותנים את החיזוק המהותי במצב של דיסוננס לקוח (מתח פנימי)  ונטילת החלטה בטרם יצירת הקשר והמגע הראשוני עם העסק, בנוסף מהווים התכנים באינטרנט כלי אופטימיזציה מול מנועי החיפוש.
קופירייט לתוכן באינטרנט: טקסט שנכתב וסוגנן נכון לא רק במימד השיווקי משרת את קידום האתר מול מנועי החיפוש ומול התשובה השיווקית לגולש, יש חשיבות להיררכיה והתמהיל של התוכן לקידום מול מנועי החיפוש ובראשם גוגל, קופירייט יעיל מהווה מימד חשוב בקידום האתר, הקריאות  והרלוונטיות שלו להופעה איכותית במנוע החיפוש, והנעה לפעולה של הגולש שהגיע לאתר העסק.

בניית אתר השלב הביצועי:  ראשיתו של כל אתר מקצועי הוא באפיון האתר ומטרתו המשך בעיצוב האתר כאשר בניית האתר מהווה את שלב הביצוע ותרגום טכני ומעשי של כל השלבים הקודמים שבסופם  העלאתו לאוויר.

 

האינטרנט כמדיה שיווקית: האינטרנט כמדיה שיווקית בין אם היא מהווה מדיה משלימה לעסק קיים או מדיה עיקרית  ושיווקית של העסק המתבסס על מכירה באינטרנט.
הפנייה ללקוח דרך המדיה של האינטרנט בין אם יהיה זה אתר של עסק קטן ו/או אתר של עסק בינוני עד גדול מצריכה מקצועיות יצירתיות שיווקית המשתמשת בכל הכלים הטכנולוגים העדכניים.

מטרות האתר: מעבר להיותו תדמיתי, צריך למשוך לקוחות להיות בעל פנייה שיווקית הממקסמת את יחס עלות תועלת ROI)) תוך הנעה לפעולת קנייה, יצירת קשר עם העסק, קבלת שירות ואחר.